Moje první výstava - 14. 9.2013 - aktualizováno

28.08.2013 18:02

16. 9. 2013

Tak jsem v sobotu zavzpomínala ve svojšickém areálu na mládí. Byla to báječná akce se spoustou dobré muziky. Pořadatelé byli báječní a vstřícní a pozvali mě i na další ročník. Škoda jen, že nás všechny trochu zradilo počasí. Ačkoliv se nakonec trochu vyčasilo, ranní déšť nejspíš dost zájemců od návštěvy odradil a návštěvníků prý bylo mnohem lépe než loni. Počasí proti mně hrálo i jinak. Silný vítr mi nedovolil rozvěsit obrazy po plotech, aby si je zájemci mohli volně prohlížet. Musela jsem využít milou nabídku pořadatelů, kteří mi dali k dispozici jedinou volnou místnost, kde jsem obrazy instalovala. Návštěvníků tak bylo méně, než kdyby nám počasí přálo, ale přesto jsem tam potkala spoustu milých a lidí a také trochu nakoukla do zákulisí tak velkého festivalu, kterými se Svojšický podzim stává. Vždyť pokud jsem dobře počítala, soutěžit přijelo téměř dvacet kapel. Skvělý moderátor mi pomohl nějaké návštěvníky nalákat a dokonce jsem našla i pár zápisů v mém malířském cancáku. Tak se totiž říká, pokud mě paměť neklape, trampskému kříženci mezi můj milý deníčku a návštěvní knihou. Děkuju.

Ale radost mi udělali všichni návštěvníci, kteří dorazili. Každý kdo věnoval chvilku a obrazy si prohlédl. Zaznamenala jsem převážně pozitivní reakce nebo tiché mlčení, což je taky úspěch ;-) Radost mi udělala slečna, která se mnou sdílí můj humor a spontánně se rozesmála před názvem obrazu, který jsem pojmenovala Cesní lesta, protože lesní cesta mi přišla naprosto fádní, kolegyně malířka, se kterou jsem si báječně popovídala, a taky  moje nejmladší návštěvnice, kterou zajímalo úplně všechno. Díky Aničko.

 

Díky laskavosti (a odvaze ;-) ) pořadatelů Svojšického podzimu jsem dostala šanci uspořádat svoji první výstavu. Takže pokud se někdo náhodou chystáte 14. 9. 2013 do Svojšic, můžete si moje obrazy prohlédnout v reálu. Zatím jsem vybrala deset větších věcí, uvidím jestli stihnu domalovat  sérii malých obrázků české venkovské architektury. Nejspíš bych ji vzala taky, i když mi to švidrá na všechny strany  ;-) .Takže za čtrnáct dní Ahoj!

https://www.svojsickypodzim.countrycolaps.cz/

Vyhledávání

Kontakt