Novinky na stránkách a tak

06.07.2014 18:41

Do galerie jsem přidala další zadumanou krajinu vytvořenou pod vedením paní učitelky Věry ze ZUŠ Habrmannova. Vyzkoušela jsem si trochu jinou techniku. Pastel na papíře. I námět byl trochu těžší - vodní hladina.  Jak se mi to povedlo se můžete podívat zde:

https://obrazybona.webnode.cz/album/galerie/#jezero-jpg

Mám rozmalovaný mýtus, ptáka fénixe vylétajícího z popela. Ach ten čas...

 

Do galerie šperků jsem přidala nějaké výrobky z polymerů. Poslední dobou mám nějak velkou rozpracovanost.

https://obrazybona.webnode.cz/sperky-a-hedvabi/

 

No a teď píšu sérii článků o naší dovolenkové cestě vlakem do neznáma. Do vlaku jsem si samozřejmě vzala skicák a tady jsou ukázky. První je rychlá skica hradu Střekov,  kterou jsem pořídila asi za patnáct minut na přímém slunci. Umění je třeba něco obětovat. A pak návrh šperků, které jsem pořídila ve vlaku. Jak vidíte, s tvorbou mi nezjištně pomohla asi dvouletá umělkyně, která kousek cesty jela s námi.

 

 

 

 

 

Vyhledávání

Kontakt