Učím se malovat - aktualizováno dne 4. 12. 2013

13.11.2013 19:34

Po pár letech samoučení jsem usoudila, že by to chtělo nějaké vedení a s kamarádkou jsem začala chodit na základní uměleckou školu. Naštěstí mají i kurzy pro dospělé, takže nečníme mezi prťaty. Hned zkraje nás paní učitelka lehce šokovala formátem papíru A0, ale nakonec se s tím pereme statečně. I když tam už teď vidím dost chyb, je to zase malý krůček vpřed. A hlavně jsem si vyzkoušela malbu temperou, kterou jsem pracovala naposledy na základní třídě.

Námětem je zátiší s hračkami. Kamarádka mi přinesla naprosto úžasné staré kousky  po předcích - nejen s duší, ale nejspíš už i s historickou hodnotou. Já bych něco tak nádherného nikdy nedala dohromady. Jediné, co jsem našla ze svého dětství je ten starý papírový kufřík. Na druhou stranu je taky neocenitelný. Zátiší krásně sjednocuje. Bohužel jsem si nevyfotila úplně první verzi, tady už je toho namalovaného docela dost. A taky ta fotka není nic moc. Můj foťák už to zkrátka nezvládá a navíc fotím v zářivkou osvětlené chodbě.... Ale postup snad vidět je.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U kufříku jsem měla pocit, že je to otázka dvou hodin a není co řešit. Znáte to, když si člověk takhle něco naplánuje.... Hodin už uběhlo mnohem víc, ale stejně se už těším na výsledek - i přes ty chybky ;-)

 

 

 

 

 

AKTUALIZACE - 27. 11. 2013

Tak jsem včera konečně zvládla barvou pokrýt ten obrovský papír. Ale práce mě čeká ještě hodně. Budu doplňovat barevné proužky na látce, světla a stíny a nějaké poslední tvarové úpravy. Ale to focení, to mi dává. Barvy zas vyšly úplně jinak než posledně - horší! Už se těším, až ho vynesu na denní světlo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aktualizace 4. 12. 2013

Přidala jsem pár proužků a dotvořila přední část kufříku. Bohužel je to trochu divoké.... Ale mám představu, že to příště dokončím. Tak uvidíme...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyhledávání

Kontakt